Κυριακή, 10 Αυγούστου 2008

V for velocity

Από το ιστολόγιο του συγγραφέα Γιώργου Ξένου, george-xenos.pblogs.gr, αναδημοσιεύω το αναδημοσιευμένο ποίημα του Thomas Pynchon απο το βιβλίο του, ''V'':

Να βγω για κόντρες χτες το βράδυ αποφάσισα.
Η Πόντιακ των μπάτσων ήταν σφαίρα, μ' έφτασε.
Σε μια κολόνα το δικό μου τσάκισα,
και τώρα το μωρό μου κλαίει που μ΄έχασε.

Είμαι στον ουρανό καρδούλα μου, μην κλαίς.
Και του μπαμπά σου την παλιά τη Φορντ δανείσου.
Γκάζωσε και να τρέξεις με το μπάτσο βγες,
έχουμε ραντεβού στην Εθνική Οδό του Παραδείσου...

Αφιερωμένο σε όσους έχουν βαρεθεί να ακούνε παρενέσεις γονιών, φίλων και αστυνομίας (μην ξενυχτάς, μην τρέχεις, μην πίνεις) καθώς επίσης και στη σερβιτόρα που μου έμαθε νέους δρόμους για να αποφεύγω τα μπλόκα... Φανταστείτε το ποίημα μελοποιημένο, ιδανικό soundtrack για τα τελευταία ζεστά και γεμάτα υγρασία βράδια του καλοκαιριού.

1 σχόλιο: